HOME STYLING כחלק מעיצוב פנים

HOME STYLING כחלק מעיצוב פנים

לעיצוב הבית השפעה גדולה מאוד על אורח חיינו ומצב רוחנו ואף משפיע על התפקוד היומיומי שלנו. ניצול נכון של החללים בבית, הפיכתו לפונקציונאלי יותר וכמובן בחירה נכונה של צבעים המעניקים לנו תחושת רוגע ושמחה, יאפשרו לנו סביבת מגורים מחבקת ונעימה. הבית הוא הפינה החמה של כל אחד מאתנו בסופו של יום, לכן הבית זה המקום לצבור כוחות בסוף כל יום ובבוקר של יום חדש.

מה ההבדל בין עיצוב פנים להום סטיילינג? עיצוב פנים לרוב תהליך יקר יותר וארוך יותר מתהליך ההום סטיילינג, אך חשוב להבין כי תכנון וחלוקת חלל נכונה היא הבסיס לעיצוב נכון. בעזרת תכנון מקדים שכזה, מתקיימת התאמה מושלמת בין החלל לאובייקטים השונים בו מבלי להתגמש אל מול נתוני השטח.

מהו בעצם HOME STYLING ?

Home Styling, בדומה לסטיילינג באופנה, משמעותו "הלבשת הבית" באופן שיתמזג נכונה עם אופיו, מידותיו וצרכיו ויצור הרמוניה. לכל בית וחלל יש סיפור משל עצמו שבא לידי ביטוי הן בתכנון והן בריהוט והאקססוריז השונים ה"מקשטים" אותו. כל תקופה בחיינו מסמלת וטומנת בחובה חוויות וסיפורים שונים שנצברו במהלך השנים, אשר העניקו סגנון וצביון לבית. כמו שאנחנו צריכים שינוי לא פעם ואף עושים אותו, כך בדיוק זקוק הבית לריענון עיצובי או חידוש המראה ולכן הום סטיילינג הוא בדיוק הדרך להשיג זאת.

Home Styling בעצם מאפשר לכם לבחור סגנון לביתכם. כל שנדרש הוא לדעת מה הסגנון המועדף עליכם: מודרני/כפרי/מינימליסטי/קלאסי/אקלקטי/אורבאני/תעשייתי/ארט נובו וכו' (לכל סגנון עיצוב, פילוסופיה שלמה המגדירה את עולם הצבעים, סגנון הריהוט, סוגי הטקסטורות, התאורה והטקסטיל המתאים לאופי ולקונספט העיצובי של הסגנון המדובר) ולעשות את הבחירות הנכונות: בחירות של צבעים, טפטים, רהיטים, אביזרים, טקסטיל, תאורה וסידור נכון של הפריטים בחלל. במקרה שאין לכם את הראייה והיכולת ליצור הרמוניה שתתאים לסגנון שלכם, רצוי להשתמש בשירותיו של מעצב פנים המתמחה בהום סטיילינג ולו יש את היכולת לעזור לכם לעצב את ביתכם מחדש לפי טעמכם, באופן שיגרום לבית להציג את עצמו בצורה המוצלחת ביותר.

למי מתאים הום סטיילינג ? הום סטיילינג מתאים למי שמתכנן שיפוץ הבית, שמתכנן מעבר לדירה חדשה, עסק חדש וכל אחד שמרגיש שהגיע הזמן להכניס קצת ריגוש עניין וחידוש בחדרי הבית או בעסק. ההום סטיילינג כולל תכנון מחדש של כל חלל, התאמת צבעים, בחירת חומרים ופרטי הרהוט בכל חדר, ליווי וייעוץ בקניות, ייעוץ בפתרונות הצללה והלבשת החלונות, תכנון פתרונות אחסון, הורדת העומס, ריפוד מחדש ורכישת אקססוריז שיתנו את הטאצ' הסופי. ניתן לקבל את התחושה והאווירה של עיצוב ביתכם מחדש בעזרת לוח השראה שהמעצב יציג בפניכם. לוח ההשראה מורכב מאוסף של תמונות, חומרים וצבעים שנותנים מושג חושי על אופי העיצוב המתוכנן והסטיילינג החדש של ביתכם.

לקראת החגים הקרבים להל"ן טיפים מקצועיים להלבשת הבית –

– ראשית "נקו" את הבית מחפצים שאינם מתאימים לסגנון שאתם רוצים ליצור.

– ריפוד מחדש של כורסא אחת והוספת כריות נוי, וילון או שטיח באותו צבע יפיחו חיים חדשים בסלון.

– הכניסו אופי לחדר, בחרו צבע שגורם לכם להרגיש טוב ושלבו אותו במספר אביזרים.

– רעננו את מראה הבית בעזרת אגרטל פרחים טריים או קערה ובה פירות העונה ואפילו ירקות.

– השתמשו בחפצים יומיומיים בדרך מקורית – צנצנת תהפוך לאגרטל, מזוודה ישנה תהיה שולחן סלון, סולם יהפוך לכוננית ספרים ועוד.

– צאו מהקופסא, ניתן לשלב אביזרים שונים שמתאימים לכמה סגנונות וליצור פינה מעניינת ועיצובית בבית.

הלבשת בית מקצועית תאפשר לכל בית להתעורר לחיים ולהראות את אופיו. מעצב פנים המתמחה ב"הלבשת בתים" ידע להתאים כל בית לצרכים, לתקציב ובמיוחד – לחלומות.